SIMPLE by OTP

image- és autópálya-matrica kampány

A Simple by OTP az online pénzügyek és digitális fizetés igazi svájcibicskája: a számlák fizetésén, autópálya-matrica- és parkolójegy vásárláson túl számtalan más szolgáltatásban és felületen biztosít kényelmes fizetést. Igazi win-win sztori: megkönnyíti a vásárlók és a szolgáltatók életét is. De hogyan lehet a szerteágazó portfólióval, és egyáltalán az online fizetéssel megragadni az átlagos okostelefon-használó, azaz körülbelül mindenki fantáziáját?

kihívás

A Simple by OTP szolgáltatásai az élet számos területén könnyítik meg a fizetést, az autózástól, a mozilátogatáson át egészen a rezsiszámlák fizetéséig. A feladatunk viszont az volt, hogy a kommunikáció ne a funkcionális előnyökre szorítkozzon, hanem találjuk meg azt a fő üzenetet, amely minden potenciális és már meglévő felhasználó szemében erősíti a márkát, függetlenül attól, hogy a Simple melyik szolgáltatását használná. Emellett, mivel a kampány az éves autópálya-matricák újravásárlásának időszakában futott, a matricaértékesítést is támogatni kellett.

megoldás

A pályamatrica-vásárlás ösztönzése miatt modulárisan építettük fel a kommunikációt, de a márka ígéretét egy jellegzetes karakterre bíztuk, aki hitelesen mutatta be, ahogy a Simple-lel az élet kényelmesebbé, egyszerűbbé és élvezetesebbé válik. Sokat számított, hogy Simple by OTP stílust is váltott: a korábbi animált kreatív platformot élőszereplősre, forgatott jelenetekre cseréltük, hogy a Simple-érzés mindenki számára átélhetőbb legyen.

eredmény

Az online videókampány révén új célcsoportokat ért el a Simple, és a meglévő felhasználókat is további szolgáltatások kipróbálására ösztönözte. A leglátványosabb eredmény az éves autópálya-matrica értékesítést érintette: a megelőző két évet jellemző lassú, organikus növekedést ebben az évben ugrásszerű, kétszámjegyű növekedés váltotta a kampány hatására.