TMÜ

Rejtett csodák nyomában

Hogyan tegyük népszerűbbé Magyarország turisztikai desztinációit, épített és természeti örökségét, és hogyan mutassuk be a színes hazai programkínálatot?

kihívás

A feladatunk sokrétű volt. Magyarországot feljebb kellett pozícionálnunk az utazók körében, inspirálnunk kellett az utazáson gondolkodókat, megmutatni, hogy a belföldi utazás során is csodákra lelhetünk. Emellett extra feladat volt, hogy egyszerre csökkentsük a szezonalitást, és növeljük a kiemelt turisztikai desztinációk ismertségét.

megoldás

„Felfedeznéd úgy az országot, hogy nem is tudod, merre indulsz?” – ezt a kérdést tettük fel 4 influencernek, akik egy napra bevették magukat Magyarország egy-egy régiójába, hogy követőik segítségével „real time” oldjanak meg feladatokat, és fedezzék fel a környék rejtett csodáit. Pont, mint egy reality show-ban.

Elsőként az indulás előtti hétvégén kézhez kapott doboz rejtélyes nyomai alapján kellett kitalálniuk, hogy hamarosan hová indulnak felfedezőútra. Majd pedig olyan kalandok várták őket, amelyek túlmutatnak a tipikus turisztikai sztereotípiákon. Végül pedig egy ajándékot kutattak fel, amelyet a Csodás Magyarország több mint 480 ezres Facebook közössége körében sorsoltunk ki a szereplők kalandjait figyelmesen követők között.

A napi kalandokról nemcsak egy-egy YouTube-on és Facebookon is terjesztett videó készült, hanem egy összefoglaló film is a legemlékezetesebb pillanatokkal.

eredmény

Az influencerek 12 Instagram posztjára közel 300 kommentben reagáltak a követőik, illetve 16%-os átlagos engagement rate mellett 120 ezer reakció érkezett rájuk. A 41 Instagram Story összesen 801 874 megtekintést kapott a kikerülését követő 24 órában, és összesen 30 271 felhasználói reakció érkezett rájuk. Az influencerek által megtalált 4 ajándékot egy Facebook játék során sorsoltuk ki a Csodás Magyarország követői között, a kalandokról feltett kérdésre több mint 7 200 reakció érkezett közel 354 000-es elérés mellett.