Deichmann
Sziget 2019
kihívás
A Szigeten a márkák éppúgy szeretnének kitűnni, akár a fesztiválozók. Ez azonban nem egyszerű a világ egyik legszínesebb fesztiválján. A Deichmann Pop-Up Store célja az volt, hogy kitörjön és kiemelkedjen ebből a „márkazajból”, miközben a fesztiválozóknak is megadja az egyediség érzését.
megoldás
A Deichmann Pop-Up Store-ban a látogatók a fesztivál alatt tönkrement cipőjük helyett újat vásárolhattak, a Deichmann Shoe Designerek segítségével pedig saját stílusukra alakíthatták meglévő vagy vadonatúj fesztiválcipőjüket.
A vásárlásért koktél járt, amit a Deichmann Lounge-ban fogyaszthattak el a látogatók, a legdizájnosabb cipők pedig felkerültek a Unicorn Galériába. Így a Deichmann egyszerre volt shop, kreatív műhely és találkozási pont.
eredmény
A fesztiválon a Deichmann-nak köszönhetően több százan váltak unikornissá egyedi cipőjükkel. A Kreatív.hu közönségszavazásán a fesztiválozók a legjobb márkakitelepülésnek választották a Deichmann Pop-Up Store-t.