Deichmann

Sziget 2019

A Deichmann Pop-Up Store-ban a látogatók a fesztivál alatt tönkrement cipőjük helyett újat vásárolhattak, a Deichmann Shoe Designerek segítségével pedig saját stílusukra alakíthatták vadonatúj fesztiválcipőjüket. Így az elkészült cipőkkel a márka a szigetlakókkal maradt a fesztivál ideje alatt, sőt utána is.

kihívás

A Szigeten a márkák éppúgy szeretnének kitűnni, akár a fesztiválozók. Ez azonban nem egyszerű a világ egyik legszínesebb fesztiválján. A Deichmann Pop-Up Store célja az volt, hogy kitörjön és kiemelkedjen ebből a „márkazajból”, miközben a fesztiválozóknak is megadja az egyediség érzését.

megoldás

A Deichmann Pop-Up Store-ban a látogatók a fesztivál alatt tönkrement cipőjük helyett újat vásárolhattak, a Deichmann Shoe Designerek segítségével pedig saját stílusukra alakíthatták meglévő vagy vadonatúj fesztiválcipőjüket.

A vásárlásért koktél járt, amit a Deichmann Lounge-ban fogyaszthattak el a látogatók, a legdizájnosabb cipők pedig felkerültek a Unicorn Galériába. Így a Deichmann egyszerre volt shop, kreatív műhely és találkozási pont.

eredmény

A fesztiválon a Deichmann-nak köszönhetően több százan váltak unikornissá egyedi cipőjükkel. A Kreatív.hu közönségszavazásán a fesztiválozók a legjobb márkakitelepülésnek választották a Deichmann Pop-Up Store-t.