ÁRKÁD

FOODLOFT

Nagy változásra szánta el magát az ÁRKÁD: a meglévő éttermeik mellé egy új helyszínt hoztak létre, ahol prémium ételeket kóstolhatnak a látogatók a világ minden tájáról.

kihívás

A feladatunk az volt, hogy a változásról minél többen értesüljenek, és természetesen az, hogy felkeltsük az érdeklődést az új éttermek iránt, rávegyük a látogatókat arra, hogy próbálják ki az új ízeket.

megoldás

Az ínycsiklandó képekkel operáló ATL és digitális kampány mellé egy izgalmas social megoldással is előálltunk. Mivel az éttermek kínálata igen színes és izgalmas, erre építettük fel az influencerekkel megtámogatott social aktivitásunkat.

Így született meg az ÁRKÁD Facebook közösségének aktív részvételével a FOODLOFT exkluzív szakácskönyve, amely közelebb hozta az éttermek prémium és esetenként egzotikus kínálatát az pláza látogatóihoz.

eredmény

A kampánynak köszönhetően a FOODLOFT egy pezsgő, kedvelt helyszínné vált, amelyet 2020-ban – folytatva a megkezdett együttműködést – további ötletekkel színesítünk. Így több érdekes esemény és rendezvény is felkerül majd a FOODLOFT étlapjára.