Az elmúlt évben egyetlen téma volt képes arra, hogy világnézeti meggyőződéstől, politikától, kulturális háttértől függetlenül egyesítse és akitivizálja a magyar közösségi média felhasználókat. Ez Zente, az SMA betegségtől szenvedő kisfiú rendkívül magas gyógyszerköltségének fedezésére felszólító adománygyűjtés volt.
A nagylelkű felajánlások mellett az online gyűjtés sikerének fontos tényezője a nagy elérés lett, amely szokatlanul rövid idő alatt épült fel.
Megvizsgáltuk, milyen tényezők tették lehetővé, hogy ennyi felhasználóhoz ilyen rövid idő alatt jutott el Zentéék segítségkérése.
Az elemzésről
Az elemzés a Mediator full service kreatív ügynökség és a SentiOne kutatócsoportjának együttműködésében valósult meg. Az elérés alakulását, a gyűjtés hírének terjedését a SentiOne social és online listening eszközeinek és az Observer médiafigyelő adataira támaszkodva mértük fel.
A nyers adatokat a Mediator stratégiai, social media és PR szakértői értékelték.
A Mediatorról
A full service szemlélet és a kreatív gondolkodás együttesen teszi a Mediatort a magyar marketingkommunikációs iparág vezető ügynökségeinek egyikévé. A személyességet a középpontba állítva fejleszt integrált kommunikációs megoldásokat, legyen szó akár médiatervezési és -vásárlási feladatokról, kreatív-, digitális-, PR- és social media kampányokról, brandingről vagy márkaaktivációról. A Mediator a legnagyobb tapasztalatot az FMCG, divat, gyógyszeripari, turisztikai és pénzügyi területeken szerezte, de a B2B kommunikáció terén is otthonosan mozog. Tagja a Worldwide Partners nemzetközi kreatív ügynökségi hálózatnak, illetve itthon a MAKSZ-nak, az MRSZ-nek és az ÖRT-nek.
A SentiOne-ról
A SentiOne egy online listening és AI ügyfélszolgálat automatizálási platform. A felület globálisan figyeli és összegyűjti az interneten található nyilvános említéseket és automatikusan elemzi azokat. A SentiOne abban segít ügyfeleinek, hogy fogyasztóik igényeinek megértésével, adatalapon tudjanak üzleti és marketing döntéseket hozni.