kutatás

Hogyan vált egy adománygyűjtés megkerülhetetlenné a magyar közösségi médiában?

a kihagyhatatlan adományozás

2019-ben egyetlen téma volt képes arra, hogy világnézeti meggyőződéstől, politikától, kulturális háttértől függetlenül egyesítse és akitivizálja a magyar közösségi média felhasználókat. Ez Zente, az SMA betegségtől szenvedő kisfiú rendkívül magas gyógyszerköltségének fedezésére felszólító adománygyűjtés volt.

A nagylelkű felajánlások mellett az online gyűjtés sikerének fontos tényezője a nagy elérés lett, amely szokatlanul rövid idő alatt épült fel. Megvizsgáltuk, milyen tényezők tették lehetővé, hogy ennyi felhasználóhoz ilyen rövid idő alatt jutott el Zentéék segítségkérése.

Az elemzésből kiderül az influencerek és az online média szerepe abban, hogy az adománygyűjtés híre szinte minden hazai internetezőt elérhetett. Olvassa el az összefoglaló közleményt, vagy töltse le a részletes elemzést az elérési adatokkal!

Az elemzés a Mediator full service kreatív ügynökség és a SentiOne kutatócsoportjának együttműködésében valósult meg. Az elérés alakulását, a gyűjtés hírének terjedését a SentiOne social és online listening eszközeinek és az Observer médiafigyelő adataira támaszkodva mértük fel. A nyers adatokat a Mediator stratégiai, social media és PR szakértői értékelték.

a Mediatorról

A full service szemlélet és a kreatív gondolkodás együttesen teszi a Mediatort a magyar marketingkommunikációs iparág vezető ügynökségeinek egyikévé.
A személyességet a középpontba állítva fejleszt integrált kommunikációs megoldásokat, legyen szó akár médiatervezési és -vásárlási feladatokról, kreatív-, digitális-, PR- és social media kampányokról, brandingről vagy márkaaktivációról.
A Mediator a legnagyobb tapasztalatot az FMCG, divat, gyógyszeripari, turisztikai és pénzügyi területeken szerezte, de a B2B kommunikáció terén is otthonosan mozog. Tagja a Worldwide Partners nemzetközi kreatív ügynökségi hálózatnak, illetve itthon a MAKSZ-nak, az MRSZ-nek és az ÖRT-nek.

a SentiOne-ról

A SentiOne egy online listening és AI ügyfélszolgálat automatizálási platform.
A felület globálisan figyeli és összegyűjti az interneten található nyilvános említéseket és automatikusan elemzi azokat. A SentiOne abban segít ügyfeleinek, hogy fogyasztóik igényeinek megértésével, adatalapon tudjanak üzleti és marketing döntéseket hozni.

érdekel