Hallgasd a TrendFM 94.2 MHz-en hétfőnként du. 3-tól, vagy válaszd a podcastot a Spotify-on!

reklám, marketing,
média velősen

Ez Magyarország kreatív és kommunikációs podcastja és rádióműsora hétről-hétre, a Mediator, a Trend FM és barátaik együttműködésében.

Házigazdák: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Marosi Viktor (Trend FM)
Szerkesztők: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Fazekas Anita, Tóth György, Négyesi Tamás és sokan mások
PR: Saliga Réka

Hallgató a vonalban (kérdés, számkérés, visszajelzés): Facebook, Instagram, e-mail

legutóbbi adásaink

82. epizód - Már tudjuk, mit isztok idén nyáron

Egy Magyarországon még új termékkategória, a seltzer bevezetéséről beszélgetünk Wilheim Gáborral, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatójával.Előtte szó lesz a Facebook új funkcióiról, a Nyíregyházi Állatpark köztéri kampányáról, a Rossmann új kampányáról, valamint megnéztük a Jeep itthoni kisfilmjét, a Gösser legújabb imidzsfilmjét és a Pick új reklámszpotját is.

81. epizód - Reklámok rossz társaságban

A legtöbb online hirdető számára az egyik legnagyobb félelem, ha a hirdetése rossz környezetbe kerül. Ambruszter Gézával, a Gemius cégvezetőjével egy olyan márkabiztonság-szolgáltatásról beszélgetünk, amely a hirdetéselhelyezéseket automatikus szövegelemzéssel teszi biztonságosabbá. A hírek között szó lesz a „nemtetszik” gomb nélküli YouTube-ról, a Veet influenszer-kampányáról, a Telenor új YouTube-sorozatáról. A szpotszemlében a Groupama Biztosító legújabb, fair döntésekre és korrektségre buzdító kampányáról, valamint az OTP aktuális aktivitásáról hallhattok.

80. epizód - Szpotkészítés a járvány árnyékában

A szpotkészítés kulisszái mögé lesünk be Nyitrai Marci reklámfilmrendezővel, akivel többek között arról beszélgetünk, hogyan változtak meg a munkakörülmények az elmúlt időszakban és hogy milyen hatással volt a járványhelyzet a készülő kreatív anyagokra. A hírek között hallhattok a Magyar Posta kézzel írt leveleket népszerűsítő aktivitásáról, a Zing Burger gyors PR-húzásáról, a FUZETEA influencer-kampányáról, a Telenor új kreatív platformjáról és a Master Good legfrissebb Sága filmjéről. A szpotszemlébe került a Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség Zrt. közlekedési kultúrát javító aktivitása is.