Hallgasd a TrendFM 94.2 MHz-en hétfőnként du. 3-tól, vagy válaszd a podcastot a Spotify-on!

reklám, marketing,
média velősen

Ez Magyarország kreatív és kommunikációs podcastja és rádióműsora hétről-hétre, a Mediator, a Trend FM és barátaik együttműködésében.

Házigazdák: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Marosi Viktor (Trend FM)
Szerkesztők: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Fazekas Anita, Tóth György, Négyesi Tamás és sokan mások
PR: Saliga Réka

Hallgató a vonalban (kérdés, számkérés, visszajelzés): Facebook, Instagram, e-mail

legutóbbi adásaink

86. epizód - A civil szektor is kívánja a reklámosságot

Havasi Zoltánnal, a Budapest Bike Maffia alapítójával az SZJA felajánlható 1%-áról és az erre épülő kampányokról beszélgetünk. Zoli azt is elárulja, ők hogyan készítették az 1%-os kampányaikat. A hírek között szó lesz a Vintage Beauty márka Janklovics Péterrel készült videó-sorozatáról; a Telekom digitalizációs kampányáról; a H&M új kollekciójának egyik hirdetéséről, melyen egy pattanásos modell látható; és arról is, hogy az RTL az egyik műsorában megtámogatta a TV2 jótékonysági kezdeményezését. A szpotszemléből pedig az is kiderül, hogy melyik márka nagykövete lett Győrfi Pál.

85. epizód - Fokozódó hűség a diszkontszegmensben

Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője elmondja, hogyan alakították ki a Lidl mobilos hűségprogramját. A hírek között szó lesz a Pöttyös legújabb promóciójáról, az Erste új kampányáról, a SentiOne friss Social Index 2020 felméréséről és a GVH eMAG-ra kiszabott büntetéséről. A szpotszemlében megnézzük a Hot! magazin, valamint a Telekom új szpotját is.

84. epizód - Mit ér meg a fogyasztóknak a fenntarthatóság?

A fenntarthatóság csak a 4-5. szempont egy termék választásakor. Fekete Balázs, a Kantar Hungary Kft. piackutatója elárulja, hogy mi fontosabb ennél a magyar fogyasztóknak, és mennyit számítanak a márkák fenntarthatósággal kapcsolatos törekvései.A hírek között többek között szó lesz a H&M széttrollkodott közösségi médiás videójáról és a cég közönyéről, továbbá a Joy-napok és a Danubius Hotels influenszer-kampányairól. A szpotszemlébe az Aldi új márkaimázs-filmje és a Diego legfrissebb szpotja került be.