Hallgasd a TrendFM 94.2 MHz-en hétfőnként du. 3-tól, vagy válaszd a podcastot a Spotify-on!

reklám, marketing,
média velősen

Ez Magyarország kreatív és kommunikációs podcastja és rádióműsora hétről-hétre, a Mediator, a Trend FM és barátaik együttműködésében.

Házigazdák: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Marosi Viktor (Trend FM)
Szerkesztők: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Fazekas Anita, Tóth György, Négyesi Tamás és sokan mások
PR: Saliga Réka

Hallgató a vonalban (kérdés, számkérés, visszajelzés): Facebook, Instagram, e-mail

legutóbbi adásaink

62. epizód - Recesszió idején tündökölhet a PR?

Tóth Györggyel, a Mediator PR vezetőjével arról beszélünk, a szakma miért keres inkább PR-es megoldásokat válság idején. A hírek között hallhatsz a Gold Record új, kreatívoknak készített zenekönyvtáráról és a Libri karácsonyi promóciójáról. November 25-e a nők elleni erőszak megszüntetésének világnapja, ezért két kapcsolódó kampányról is beszélünk, a szpotszemle szereplői pedig ezúttal a Szerencsejáték Zrt., a Vodafone és a Stada Hungary filmjei.

61. epizód - A TV nem vész el, csak átalakul

Az epizód fő témája TV-s trendek a cord-cuttingtól a nappali szerepéig, melyekről Szücs Lászlóval, a ViacomCBS Networks közép-kelet-európai kommunikációs vezetőjével beszélünk. Híreink között szó lesz a Klubrádió online rádiózást népszerűsítő cikkeiről és az Ipsos legújabb médiafogyasztási felméréséről. A platformhírek között beszélünk a TikTok felhasználók márkakerüléséről, a BÁV és a Nestea kampányairól, és szemlézzük a Ballantine's és az Absolut Vodka influencer-együttműködéseken alapuló imagefilmjeit.

60. epizód - Reklámfesztiválozás koronavírus idején

A reklámszakmai fesztiválokról, a zsűrizés új szempontjairól beszélgetünk a Kreatív főszerkesztőjével, Pál Zsomborral. A hírek között hallhattok olvasást népszerűsítő kampányokról a McDonald’s és a Bookline jóvoltából, és a Burger King meghökkentő felhívásáról is. Ezen kívül bőséges szpotszemle az Auchan kampányával, a Helia-D rekámszpotjával és Pataki Ági főszereplésével, illetve az ORFK balesetmegelőzési kampányával, kezdve a Gránit Bank új kisfilmjével.