Hallgasd a TrendFM 94.2 MHz-en hétfőnként du. 3-tól, vagy válaszd a podcastot a Spotify-on!

reklám, marketing,
média velősen

Ez Magyarország kreatív és kommunikációs podcastja és rádióműsora hétről-hétre, a Mediator, a Trend FM és barátaik együttműködésében.

Házigazdák: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Marosi Viktor (Trend FM)
Szerkesztők: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Fazekas Anita, Tóth György, Négyesi Tamás és sokan mások
PR: Saliga Réka

Hallgató a vonalban (kérdés, számkérés, visszajelzés): Facebook, Instagram, e-mail

legutóbbi adásaink

58. epizód - Sneaker-hype vs a diszkontok világa

Mi a dropolás mechanizmusa? Milyen márkáknak javasolt, és melyeknek nem? A Lidl nagy sneaker-dropja apropóján erről beszélgetünk Prezenszki Alexszel, a sneakerbox.hu blog szerkesztőjével. A hírek között hallhattok még a Pinktober-ről, vagyis a mellrák elleni küzdelemhez kötődő márka-aktivitásokról. Az epizód elején pedig szpotszemlézzük a Számlázz.hu új filmjeit, illetve az Ecco és a Milupa új szpotjait.

57. epizód - Fogyasztás: a korral jár?

Mit javasolt használni az időseket célzó kommunikáció során, és mit nem? Többek között erről beszélgetünk vendégünkkel, dr. Törőcsik Máriával, a Pécsi Tudományegyetem közgazdaságtudományi karának egyetemi tanárával. Hallhattok még a Facebook Messenger és az Instagram üzenetküldő szolgáltatásának összevonásáról, a Nestlé és a Spar csomagoláspárti kampányáról, illetve márkák és zenei előadók együttműködéséről. A szpotszemlében pedig a Sberbank imázskampánya, a Mastergood új szpotja és a Telekom két filmjéről beszélünk.

56. epizód - A testedre megy rá a neuromarketing

Miről árulkodik a neuromarketing és hogyan profitálhatnak belőle a reklámkészítők? - vendégünk Halmos Júlia Csenge a Synetiq-től. Ezt megelőzően szó lesz két hazai bank friss CSR-aktivitásáról, a márkák és ideológiai közösségek viszonyáról, valamint a EA Games üres stadionokban rendezett koncertsorozatáról. Szpotszemlében a Soproni Búza és a BKK filmjei, a Szerencsejáték Zrt., valamint a St. Hubertus új kampánya.