Hallgasd a TrendFM 94.2 MHz-en hétfőnként du. 3-tól, vagy válaszd a podcastot a Spotify-on!

reklám, marketing,
média velősen

Ez Magyarország kreatív és kommunikációs podcastja és rádióműsora hétről-hétre, a Mediator, a Trend FM és barátaik együttműködésében.

Házigazdák: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Marosi Viktor (Trend FM)
Szerkesztők: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Fazekas Anita, Tóth György, Négyesi Tamás és sokan mások
PR: Saliga Réka

Hallgató a vonalban (kérdés, számkérés, visszajelzés): Facebook, Instagram, e-mail

legutóbbi adásaink

79. epizód - Visszavesz a Google a követésedből

A Google a jövőben kevesebb eszközzel követi a felhasználókat. Vadász Illéssel, a Google Magyarország munkatársával ennek okairól beszélgetünk, valamint arról, hogyan hat ez a targetált hirdetésekre. Hallhattok még a Decathlon időjárás alapú kampány-tervezéséről, a magyar cameo-ról, illetve a Volkswagen átkeresztelkedéséről. A szpotszemlébe a Spar születésnapi kampánya, a Telekom új Flip kampánya és a Vodafone új kreatív platformja került be.

78. epizód - Pandémikus reklámszeretet

A járvány reklámokra gyakorolt hatásáról beszélgetünk Takó Attilával, az Ipsos reklámkutatási üzletágának vezetőjével. Az aktualitások között hallhattok arról, hogy az Unilever abbahagyja a “normál” szó használatát, illetve arról, hogy a Nestlé és a Porsche Hungaria milyen új aktivitásokkal jelentkezett, és a UPC Direct névváltoztatásáról. A szpotszemlébe a Greenpeace és a Cofidis kisfilmjei kerültek be.

77. epizód - Miért facebook-ozunk jövőre?

A Facebook belátható jövőjéről beszélgetünk Négyesi Tamással, a Mediator stratégiai igazgatójával. A hírek között szó lesz a Facebook és az ausztrál kormány között kialakult pár napos feszültségről, a Hamé zöldségdaláról, az Air7 tüdővitamin filmjéről és az újabb Borsodi Szitukról. A K&H Bank új kampányáról is hallhattok a szpotszemlénkben.