Hallgasd a TrendFM 94.2 MHz-en hétfőnként du. 3-tól, vagy válaszd a podcastot a Spotify-on!

reklám, marketing,
média velősen

Ez Magyarország kreatív és kommunikációs podcastja és rádióműsora hétről-hétre, a Mediator, a Trend FM és barátaik együttműködésében.

Házigazdák: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Marosi Viktor (Trend FM)
Szerkesztők: Czibóka Gabriella, Dankó Bence, Fazekas Anita, Tóth György, Négyesi Tamás és sokan mások
PR: Saliga Réka

Hallgató a vonalban (kérdés, számkérés, visszajelzés): Facebook, Instagram, e-mail

legutóbbi adásaink

107. epizód - Mi romlott el a Facebooknál?

A fő témánk a Facebook, a Meta és az elmúlt hónapok eseményei. Burgony Flórával, a Mediator social media managerével beszélgetünk a Facebook finoman szólva is fura őszi híreiről. Előtte szó lesz a HUMDA társadalmi célú kampányához készült videókról, a Medve sajt új reklámjáról, a Szerencsejáték Zrt. szemléletformáló filmjéről, valamint az Oil! kúthálózat Aranyosi Péteres próbálkozásáról. Hallhatsz arról is, hogy az E.ON fenntarthatóságról szóló platformot indított, és arról is, hogy a Lush miért törli magát a közösségi médiás platformokról.

106. epizód - A kreatív platformok nyomában

Csurgó Brigivel, a Mito stratégiai igazgatójával a kreatív platformokról beszélgetünk. A szpotszemlében a Bioextra reklámja az egyik témánk, amely a vashiány pótlására nem megszokott módon hívja fel a figyelmet. Megnéztük továbbá a CIB Bank lakáshitel kampányához készült új szpotot és a Volvo Margó Irodalmi Fesztivált támogató filmjét is. Szó lesz még az Index TikTok tehetségkutatójáról, valamint a Bookline őszi kampányáról közterületi fókuszú kampányáról.

105. epizód - Itt a hazai PR óriáskörképe

Magyarország első PR Trendriportjáról beszélünk Sztaniszláv Andrással, a Magyar Public Relations Szövetség elnökével. A szpotszemle szereplői a Sberbank ismert személyiségeket felvonultató reklámfilmjei és a Pick, valamint a Törley új imázsfilmjei. Szó lesz még arról, hogy Dévényi Tibi bácsi népszerűsíti a Tibi csokit, de nem mehettünk el a Fogadj Örökbe Alapítvány modellekkel készült kisfilmje mellett sem. A hírek között beszélünk a Magyar Közút új kommunikációs aktivitásáról, továbbá arról, hogy az elmúlt időszakban nőtt a TV-reklámok száma, és hogy megszűnik a dislike-számláló a Youtube-on.